.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقوع تصادف خونین در بابل با 2 کشته و 10 مصدوم
شمال نيوز: سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: تصادف خونین در بابل دو کشته و 10 مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش شمال نیوز، مهدی غلام‌نیاروشن در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امروز ساعت 12:09 دقیقه در پی گزارش مردمی با مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف دو دستگاه پراید با یکدیگر بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه هلیدشت، دانشگاه و یک پایگاه از شیرگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

 

وی با بیان اینکه در این حادثه یک زن و یک مرد به علت شدت جراحات و خونریزی در دم جان سپردند تصریح کرد: دو زن، سه مرد و پسر بچه 6 ساله که از ناحیه سر و کتف دچار شکستگی شدند، مصدومان این حادثه بودند.

 

سخنگوی اورژانس 115 بابل با تاکید بر اینکه تکنسین‌های اورژانس 115 بابل پس از انجام اقدامات اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند همچنین از تصادف همزمان دیگری در بابل خبر داد و یادآور شد: براثر تصادف دو خودرو پراید اعضا یک خانواده بابلی روانه بیمارستان شدند.

 

غلام‌نیاروشن ادامه داد: امروز ساعت 10 صبح در پی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو در جاده شهید صالحی بالاسرست، بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه گتاب را به محل حادثه اعزام کرد.

 

سخنگوی اورژانس 115 بابل با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس در مدت زمان چهار دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند، گفت: در این حادثه چهار زن 30، 20، 30 و 45 ساله دچار آسیب‌دیدگی ملتی‌تروما شدند که پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.